Obserwatorzy

wtorek, 19 lutego 2013

Waga..

Samoocena idzie w dół.
Tak się cieszyłam z tej nauki historii .. i 2+ mam.Uroki humana.
Bardzo mi to spieprzyło humor,szczególnie,że napisałam wszystko poprawnie prócz jednego nazwiska (5 pytań,jedno złe nazwisko i dwa plus ? Coś nie tak.) .Nauczycielka nie potrafiła mi racjonalnie wytłumaczyć dlaczego wszędzie mam 0,5pkt skoro odpowiedzi są dobre.Reszta klasy również.Dlatego zabiorę się za poprawianie ustnie,niech mi baba nie udowadnia czegoś,co nie jest prawdą.Umiem na dużo wyższą ocenę,nie lubię takiego niesprawiedliwego sprawdzania prac na odwal się.
 Nie po to rozpisałam się na tyle aby ktoś mi tego nie sprawdził.


Znów mam wahania nastroju,brak głupich spodni w szafie potrafi mnie doprowadzić do płaczu.Cholera wie,czy to dlatego,że wszystkie w spodnie w praniu i ból,że ich jest tak mało czy to przez kompleksy na punkcie swoich nóg i chorobliwym strachem przed założeniem spódniczki

Ale nic.Żyje się.Jakoś trzeba.Wiele osób mi pomaga. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:3 Dziękuję.