Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2013

Ups.

Nie zapomniałam o blogu,po prostu miałam ostatnio lekkie załamki nerwowe :)
Rozstania i inne tego typu bzdety.
Dziś jednak byłam u babci,nie jest to jakiś super pasjonujący wyczyn,jednakże mam jakieś zdjęcia :)

To są kwiaty mojej babci.Osobiście uważam,że piękne.Pokaże Wam też widok,jaki mam z okna
Wyszłam na ulicę aby zrobić zdjęcie.Uwielbiam taką pogodę.Chłodno,jednak piękne słońce :))))
A oto moja połówka twarzy z ukochanymi dredlokami:

Pierwszy tydzień ferii za nami! Jak Wam minął ?
Ja dziękuję wszystkiemu co się rusza za te ukochane 2 tygodnie laby!
Mam w końcu czas by porysować,wybrać się na pochód po lumpeksach(uwielbiam,może jestem dziwna),pograć na bassie,poczytać książki.. :)
Obecnie robię prezentację na WOK,spokojnie,prezentacja na temat danego gatunku muzycznego więc ochoczo zabrałam się za robotę.Już mam 30 slajdów a jeszcze muszę tak dużo napisać.Oby nie zajęło to całej lekcji :P

Kończę więc robić tą prezentację :) Miłej nocy kochani.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:3 Dziękuję.