Obserwatorzy

sobota, 19 stycznia 2013

Dzieci z dziećmi.

Jestem właśnie po filmie "Bejbi blues".Film tak naprawdę o wszystkim po trochu.
O młodych matkach,nieodpowiedzialności i trudach bycia młodą(czy w ogóle)matką.O tym jak nastolatkowie którym rodzice nie dali odpowiednio dużo czasu i miłości,szukają tego uczucia obłędnie gdzie się da.

I o tym,że ciąża nie zawsze musi być "wpadką"

Gdzieś na stronie internetowej wyczytałam :
"Temat nowego filmu podpowiedziały publikacje donoszące, że wśród młodzieży panuje moda na ciąże..."

Cholera.
Trudno się wypowiadać na taki śliski temat...w końcu mam aż tyle koleżanek które niedawno urodziły.
Jedyne co mnie cieszy,że nie traktują one dziecka jako "koniec świata",tylko raczej jako ich największe szczęście.

Chociaż ja,gdybym miała drugą swoją kopie tylko,że mniejszą to chyba bym .......;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:3 Dziękuję.