Obserwatorzy

wtorek, 29 stycznia 2013

Doceniam!

Mam mały kryzys emocjonalny.
Myślałam,że w takich sytuacjach zostanę jak zwykle sama na lodzie.. zrobiłam wyjątek i wygadałam się kilku osobom i te osoby strasznie mi pomogły :)))))  Odzyskuję wiarę w ludzi,naprawdę !
A wystarczyły tylko głupie kanapki z serem i keczupem abym teraz poczuła się znów troszkę lepiej.
Jutro uspokoję się bardziej - strzelnica - uwierzcie,strzelanie cholernie uspokaja,polecam każdemu.Sama uważałam,że mam kiepskiego cela i się nie nadaję,ale wystarczy czasem trochę ochłonąć,skupić się i wychodzą świetne strzały.Mogę się pochwalić,że pierwszy raz zdobyłam medal-brązowy,ale cholernie się z niego cieszę :) Spełniło się wtedy moje marzenie.

A ostatnio byłam na urodzinach mojej koleżanki (STO LAT,STO LAT!)
Czekałam na zdjęcia,bo spełniło się tutaj kolejne moje marzenie - zawsze chciałam przebrać się za Integrę Fairbrook Wingates Hellsing :
Niestety,strój odbiega od moich marzeń,gdyż dowiedziałam się,że musimy robić cosplay dopiero koło 1:00( a i tak większość się nie przebrała...)
Ale liczy się sam fakt przebrania się :))
Tutaj fotki :


P.S - Tak jak nie lubię tortów tak TEN był prze-jedwabisty ! 

Dziękuję wszystkim odwiedzającym! Szczególnie Lulu
P.s2 - Pitek,nienawidzę Cię :*XD

 

2 komentarze:

  1. Teraz będę śledzić twoje życie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Od Smileya ani ani mowa się nie zmienia. Mam go od miesiąca i nikt oprócz ludzi którym go specjalnie pokazywałam go nie zauważył xD Mimo iż mam podkówkę, a nie banana. :D
    BOŻE, jaki cudny tort! I też chcę takie przebieraniowe urodziny! Chyba zrobię sobie taką osiemnastkę, to jest pomysł! :D
    I no, nie ma za co :*

    OdpowiedzUsuń

:3 Dziękuję.