Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2013

Hahahaha,die.

Zostałam przeżuta i wypluta.Złamane kości i obślizgłe ciało trudno jest naprawić w kilka chwil.Może i ślina wyschnie całkiem szybko i z wierzchu będę wyglądać całkiem okej,ale w środku będę się zrastać i zrastać i zrastać...
Chciałabym być gumą Orbit dla dzieci,tą różową.Zawierać piękny różowy barwnik i składać się z polimerów,sorbitolów,lecytyny sojowej..
Mieć piękne opakowanie.Słodko smakować.Być rozchwytywaną.Jestem zaś jakąś tanią podróbą.Nie mam zapachu który mógłby Cię przyciągnąć.Nie mam opakowania,na które mógłbyś zwrócić uwagę.Mój smak Cię nie zadowoli w zupełności.Weźmiesz mnie w ostateczności,lecz dalej będziesz tęsknił do tej droższej gumy Orbit.Gdy nadarzy się okazja,wybierzesz bez wahania właśnie ją.Bo tak to już jest w życiu,że jeśli możemy,to czerpiemy materiały z najwyższej półki.
Co stanie się z produktami o gorszej jakości?
Leżąc na półkach zakurzone będą tym bardziej odpychać od kupna,stracą swą datę ważności.
Ich niską cena zostanie obniżona jeszcze bardziej.
Czy to jednak skłoni Cię do zakupu?
Rozkoszuj się smakiem innej.Ja zawinę się w papierek,wyschnę i zniknę.


Nie wiem co mam w głowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:3 Dziękuję.