Obserwatorzy

czwartek, 14 marca 2013

Tańcz i wino pij..

Jestem tak bardzo zmęczona,że jest to nie do opisania.Codziennie po szkole idę spać na kilka godzin,wstaję,porobię coś chwilę i godzina 22:00-spać.
Ja i spanie o 22:00?To nowość.
Właśnie jest 22:11 a ja umieram.Maciek właśnie skończył pracę i spotkałabym się z Nim bo strasznie brakuje mi go,kiedy jest na popołudniówkach ,ale po prostu padam z nóg.
Konwent Love4 ogólnie był na plus (poza tam kilkoma rzeczami..),czekam na kolejne wyjazdy :))

I
Mam wszystko w dupie,chce w końcu wolne,przerwę,wakacje.W tym roku wakacje jakby troszkę mnie ominęły dlatego TERAZ MUSZĘ TO NADROBIĆ.Chce zdać i mieć wszystko i wszystkich w >>>>>
Bawić się,chodzić na basen,spacery,spać do późna..
Chce się cieszyć,nosz kurka wodna..
I chcę,żeby ten kto zepsuł mi aparat natychmiast go naprawił bo zbytnio się nim nie nacieszyłam..
Idę spać.Nie umiem na geografię i biologię.Jak to mówią "Poprawi się" ... albo i nie.

Dla rozweselenia mój labra-bober.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:3 Dziękuję.